Логістика в бізнесі на дитячих товарах: ключові моменти
Активний розвиток економіки та його тенденції стимулюють зростання, активне підвищення вимог в плані логістичної ефективності. Це активізує асортиментну політику, скорочує життєвий цикл товарів, допомагає в прогноз…
Активний розвиток економіки та його тенденції стимулюють зростання, активне підвищення вимог в плані логістичної ефективності. Це активізує асортиментну політику, скорочує життєвий цикл товарів, допомагає в прогнозуванні попиту, впливає на транспортні та складські витрати. Тож актуальним стає планування раціонального збуту.
А це дуже тісно пов'язується з питаннями не лише достатнього виробництва для задоволення потреб покупців, а й також з задоволенням попиту, з підвищенням витрат на транспорт та склади. Це призводить до вимоги раціонально планувати процеси збуту/виробництва, розвивати логістику та логістичний менеджмент.
Сучасний постачальник дитячого одягу Україна «Кідопт» в управлінні власним бізнесом активно використовує в якості основного підходу логістичний. І клієнтам радить звернути увагу на переваги цього. Бо такий варіант є одною з ключових складових конкурентоспроможності.
Як реалізується логістика в бізнесі дитячих товарів
Припустимо, замовника цікавлять шорти дитячі оптом від «Кідопт». Вони потрібні йому в конкретному обсязі та в конкретні терміни. Ознайомлення з запропонованими моделями каталогу дозволить обрати вподобані варіанти у потрібній кількості.
Що далі?
Оформлення безпосередньо вже замовлення та можливість самостійно впевнитися, як колективом «Кідопт» здійснюється оптимізація доставки дитячих товарів.
Стандартно в якості перевізників обрані:
- Делівері;
- Нова Пошта.
Деколи можуть бути розглянуті й інші перевізники, якщо це зручніше для обох сторін угоди.
Але доставка зрозуміла. Як щодо стратегії зниження витрат на логістику? Зрозуміло, що замовляти Новою Поштою або аналогічним перевізником пакування з шортів або іншого літнього одягу не так вже й вигідно. Якщо мова про кілька пакувань, інша справа. Бо економія в рази відчутніша, а через це й виторг буде після реалізації вищим. Треба все продумати. Можливо, замовляти трохи рідше, але більшими обсягами, щоб собівартість виходила меншою. Це дозволить й кінцеві цінники більш привабливішими для клієнтів зробити.
Аналіз ринку дитячих товарів і логістика дуже пов'язані. Якщо уважно проробити план замовлення, якщо продумати, все що може знадобитися в продажу, якщо з розумом вирішити та організувати логістичні питання, вийде суттєво зекономити.
Наприклад, замовили 10 пакувань товарів, або 50 пакувань. За вагою, це може входити в одну категорію в плані сплати за доставку, особливо коли йдеться про літні речі. Звичайно, собівартість вийде меншою при більшому обсязі. З усіма речами так. Це варто врахувати та проаналізувати, щоб в результаті більше заробити.

Складські системи для дитячих товарів
Стосовно управління ланцюгами поставок іграшок/одягу планувати можна багато. Але слід врахувати те, де замовлене буде після доставки зберігатися. Якщо є можливість все розмістити на вітринах, то чудово.
Але частіше потрібно організувати й складські системи.
Їх важливість не варто недооцінювати. Від умов, які будуть там панувати, залежатиме, в результаті, якість товару, який, коли настане час, буде представлений на вітринах.
Наприклад, футболки з наліпками після зберігання в сирому прохолодному складі можуть втратити свій вигляд, покритися пліснявою та ін. Цього, звичайно, не можна допустити.
Складські системи мають бути відповідно організовані, мають під час оформлення враховувати інновації в логістиці дитячих товарів.

Деколи не завадить запросити для консультацій та навіть організації перших чималих замовлень окремих фахівців, що орієнтуються в цьому, що займаються цим, що знають, наприклад, що таке зелена логістика в індустрії іграшок.
Самостійно можна припуститися помилок, які в результаті призведуть до непотрібних витрат, до відчутних втрат. А якщо це питання поки не організоване, не вирішене, краще робити невеликі покупки, щоб зберігати їх в окремому приміщенні не було потреби.
Наприклад, якщо метою є купити дитячі штани оптом від «Кідопт», треба орієнтуватися не лише на вигоду в плані вартості та пропозицій, а ще й думати, чи вийде одразу або найближчим часом виставити це у власний продаж, щоб пакування з одягом не зберігалися на складі, не псувалися від невідповідних там умов та ін.
Відповідальність при замовленні є гарантією вдалих результатів подальшої роботи. Врахуйте цю пораду і вірно організуйте логістику у власному бізнесі.
